Tuesday, July 27, 2010

Slmt Pagi Semua (Hamster Ku Hilang....uwwwaaa...)

salam buat semua.....
mlm td tido ku x lena...huhu....skit perut yg t'amat sngt....aku CIRIT BIRIT le......akibat mkn tngh mlm.....mkn yg pedas2 lak tu....td dh ke clinic dpt ubt dh pun aku mkn td....nie kat ofis sorg2 lg ari nie.....huhu.....semlm ada sesuatu yg t'jd ketika aku pulang dr kje..HAMSTER belaan aku hilang sekor....ada 2 ekor, sekor si HITAM iaitu si jantan manakala sekor lg si PUTIH iaitu betina..aku pngil hamster nie TAM n TIH je....mls nk pikir bg nama apa, tu yg pling senang kn...hehe...apa yg b'laku ptg semlm si HITAM hilang....x tau mcm mane blh kuar dr sangkar dia tu...mungkin ank buah aku yg kecik tu bukak sangkar nye.....aku dh pening crik TAM smpi mlm....sblum aku msuk tido mlm td ank buah yg sulung 'IMRAN' jerit kat aku "acu2 ade tikus bwh meja" aku pun jwb le, "tahan tikus tu, TAM tu agak nye" bile aku gi dkat bwh meja mmg btl si TAM aku....aku suruh IMRAN kepung belah kiri meja aku lak kepung belah kanan meja...IMRAN dpt tangkap si TAM tu tp dia tepis trus ke arah aku....takot kot...hehe...aku msuk kn TAM dlm sangkar semula n aku pun kunci kn sangkar tu...ye la takot insiden TAM hilang jd kat TIH lak kn....aku bru je 2 minggu beli hamster tu....ntah knape aku tibe2 je nk bela hamster nie....aku rase sunyi, tu yg beli...klau ada masa aku akan main dgn TAM n TIH...aku b'ckp jgk dgn hamster aku tu....walaupun dia x blh nk ckp dgn aku, aku suke tgk mata dia yg comel memandang aku ketika aku b'ckp....hehe....geram je coz comel sngt....hehe...aku blum amik gmbr hamster2 aku tu...nnt klau sempat aku amik ye...aku tunjuk kn si TAM n TIH aku tu...hehe...ok la smpi cni je kot....klau ada yg nk d'kongsi lg aku akn post ye....

No comments:

Post a Comment